الیاس دانلود
بهترین وب سایت دانلود
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 566
بازدید کل : 129074
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Free Web Hosting Done Right

 

دانلود بازی Bad Piggies 1.0.0 خوک های بد برای PC.

دانلود بازی Bad Piggies برای کامپیوتر

بازی جدید شرکت angry birds  Rovio

.

نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام خوک های بد Bad Piggies برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب میتواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید! شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Bad Piggies را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 .
ویژگی های بازی Bad Piggies :

-     دارای ۶۰ مرحله متفاوت و جالب
-     دارای ۳۰ پازل متفاوت در بازی
-     ۳۳ وسیله برای متفاوت برای حرکت دادن خوک ها ! پرواز کردن ، شنا کردن ،
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
برای دانلود به ادامه بروید

 منبع:یاس دانلود



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 6 / 8 / 1391برچسب:, توسط الیاس محمدی.پ

 

دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013
(91/7/28) تغییرات:

پچ PESEdit 2013 Patch 2.0 و پچ رسمی Konami اضافه شد.

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.
 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 7 / 10 / 1391برچسب:دانلود بازی فوتبال,pes 2013, توسط الیاس محمدی.پ

 

دانلود FIFA 13 - بازی فیفا 13
(91/7/22) تغییرات:

نسخه فشرده شده BlackBox اضافه شد.

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید.
 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 3 / 8 / 1391برچسب:, توسط الیاس محمدی.پ
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :